zaterdag 21 juni 2014

Dag 36 Rende


Nog even mijn broek laten herstellen die gescheurd is in  een veldslag in een gemengd varen-doren veld enkele dagen geleden. Ik denk een paar steken en klaar is kees maar dat is buiten de waard gerekend het metier dient hier niet gebanaliseerd te worden en voor een deskundige reparatie moet ik toch even tot de middag geduld hebben. Maar tegen de middag geraak ik dan toch op pad. Het ostello in st Filli wordt hersteld dus moet ik uitwijken naar Rende dat 100 m lager ligt. Heel mooi stadje daar niet van. Daar heb ik een b&b gevonden op een km afstand, in vogelvlucht!  Die blijkt wel 200m lager te liggen en de weg er naartoe een 4 tal kilometer ver. Dat is het verschil tussen  Calabria en mijn vlakke land. Volgende dag 3 boeretorens te beklimmen voor het voorziene traject kan beginnen.

Rende

Geen opmerkingen:

Een reactie posten