dinsdag 17 juni 2014

Dag 32 Buturo

Het vakantiedorp is uitgestorven even hoop ik dat in een van de twee hotels een koffie kan drinken, maar nee voor wie zouden ze hier de winkel openhouden. Ik trek nu het parco di serio binnen. Met heerlijk brede dreven door een schilderachtig landschap. Na de middag wordt ik gevolgd door gerommel en gestommel en hoop aan een onweer te ontsnappen maar nee hij weet me zitten. Ik voel nattigheid en wat later voel ik enkel nat nat nat en het getik van de hagel op mijn hoofd.  Zoals in de kindertijd tel ik 21 22...  iedere tel  tussen donder en bliksem is 100 m van de bliksem. Tot ik helemaal niet meer moet beginnen tellen en het langs alle kanten davert. Aan alles komt een eind ook aan dit onweer en met volgelopen botinnes ga ik weer op pad tot 2 km voor buturo onweer 2 daar is, deze keer is de kern wat verder van me af en heb ik meer beschutting van de berken dan van de schriele dennen aan de andere kant van de berg waar nr 1 passeerde.  Druipend nat kom ik  in de albergo van Stefano  aan waar ik prompt de douche wordt ingeloost...  documenti...  piu tardi!!!

Stefano van de B&B in Buturo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten