donderdag 15 mei 2014

Dag 14 Naar Naxos aan de kust

Plannen zijn er om gewijzigd te worden. Ik besluit naar de kust te gaan en daar de volgende dagen via een boog door de bergen en dan verder langs de kust naar Messina te gaan. Ik had me verwacht aan heel wat asfalt maar dat valt heel goed mee. Voor het eerst kan ik een heel eind een gemarkeerd pad volgen dat me langs de Alcantara rivier naar Naxos voert. Naxos is de oudste Griekse nederzetting op het eiland en heeft daarna nog de doortocht van Romeinen, Araben en Noormanen nog meegemaakt.
Een mooie dag enkel een min puntje> ik moet 2 slangen in hun liefdespel storen maar mijn pad lag nu eenmaal op hun actieterein. Ik weet niet of na mijn passage de goesting er nog was maar die keert wel weer.

Even denk ik ha daar is Andoni al .......




... Nee het is Andoni toch niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten