dinsdag 20 mei 2014

Dag 15 Rocalumera

Van Naos loop ik naar Toarmina. Al vlug krijg ik gezelschap van een jonge atletische Kroaat die is aangespoeld met een cruiseschip en zegt dat mijn gps de weg wel zal tonen. Al vlug hol ik al hijgend hem achterna met mijn rugzak van 19 kg op mijn rug terwijl hij me een uiteenzetting geeft van de diepere gronden van het Servisch Kroatis conflict. Voor de afdaling is er geen andere optie dan de national. Ss214. Het wordt een hachelijke onderneming en ik vraag me af wat het meest stresseerd dit of de afdaling van de montagna grande in slecht weer enkele dagen geleden. Eens bij de kust valt het weer mee met een prachtige kust,maagdelijke stranden zonder maagden en een kasteel in Capo  d'Antonio. Even verderop vindt ik op het strand een plaatsje waar ik de tent kan opstellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten