zondag 27 april 2014

Knie en stappenplan doorgelicht

Tijdens het tochtje in Bergamo begon mij knie te sputteren, voor alle zekerheid toch maar langs de dokter, die zag niet direct iets maar stelde een scan voor. Dus gestopt met lopen en scan aangevraagd. Maar tegen het zover was nergens meer last van. En dan de uitslag ... tegen de verwachting in toch niet zo positief, scheurtjes, barsten en den ouden dag die komt aanzetten in de vorm artrose doen de dokter me de raad geven voorzichtig te zijn en de doelstellingen wat bij te stellen. Het stapplan wordt dus in laatste instantie nog bijgewerkt en ik moet er me bewust van zijn dat een en ander wel eens anders kan uitdraaien dan verhoopt. ...

Hoe dan ook dinsdag vlieg ik naar Bergamo en vandaar de trein naar Siciliƫ, donderdag 1 mei kan het avontuur dan echt beginnen, voor hoe lang ?? Dat zullen we dan wel zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten