vrijdag 25 juli 2014

Dag 71 Nemi

vanuit kamplaats aan de via di Lagi bij kratermeer Lago di Nemi
Er zijn nog heel wat kilometers te doen en de monti Albani moeten nog overgestoken worden dus vertrek ik wat vroeger dan gewoonlijk. Het heeft fel geregend en de steile straatjes die geplaveid zijn met keien zijn spekglad zodat het heel voorzichtig naar beneden lopen is. Auto 's kunnen hier gewoon niet door zodat het vervoer van goederen inclusief ophalen huisvuil door een legertje van een tiental muilezels gebeurt. Een uniek spektakel in deze tijd op 60 km van Rome. Beneden het dorp uit dringt het tot me door dat ik mijn paspoort in het hotel niet heb terug gekregen zodat ik rechtsomkeer moet maken om het te gaan halen.  Later dan ooit kan ik uiteindelijk aan de etappe beginnen waarvan ik het einddoel niet voor valavond haal.

Track op gpscoƶrdinaten

Groenten en fruit worden geladen voor de winkel in het dorp


Geen opmerkingen:

Een reactie posten