vrijdag 11 juli 2014

Dag 59 Monteforte Irpino

Cresta dei Monti Faliesi
Flinke regenbuien vandaag dat was al een tijdje geleden. Onder de grote kastanje bomen kan ik nog min of meer schuilen. Maar wat me meer zorgen baard zijn de spieren van mijn linker been die van zich laten horen. Op 300m van de Cresta dei Faliesi besluit ik terug wat lager te gaan en langs de baan verder naar Monteforte te stappen. Ik ben nu even ten noorden van Napels en heb nog een 400km te gaan met morgen een beklimming van 1200m. Een kortere weg langs de kust is ongeveer 300km. Wat zal ik doen? Omdat het probleem met mijn been blijkbaar met de dagen er niet beter op wordt besluit ik rond de berg heen richting Benevento te gaan met korte etappes en zo te evalueren of er beterschap is.

1 opmerking:

  1. Niet overbelasten Luc! Je moet nog langer mee én we hebben je nodig in de redactie van Pelgrimswegen naar Rome!
    Groet Ben Teunissen

    BeantwoordenVerwijderen