zondag 6 juli 2014

Dag 54 Campagna

Monte Abruni


Albruni

De waardin van de bar-hotel -restaurant heeft het niet onder de markt de drie entiteiten liggen naast elkaar en ze runt ze solo. Gelukkig ben ik eenige gast in restaurant en hotel maar toch moet ze creatief zijn om de bar te laten draaien terwijl ze me van avondeten voorziet en me naar de kamer in het hotel brengt . 's Morgens is het nog enkele km genieten van het zicht op de steile wanden op het Albruni gebergte tot in Sicignano   Daar loopt de SI langs een capucijnen convent. Als ik daar kom een groot hek op de weg en een bord Privato!  Ik maak er me boos over de aanslagen op oude wegen, bestaat er dan niet iets als servitude weg. Ik kom er nog door maar bij het volgende hek waar de verrekte privé eindigt is geen doorkomen aan en moet ik rechtsomkeer maken en over de autobaan lopen. Het wordt wat kilometers vreten tot aan de  Wwf Oase is in de mooie vallei van de Sele rivier.  Ik ben terug bijna op zeeniveau aan de voet van het Piciteni gebergte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten