vrijdag 27 juni 2014

Dag 39 Palazzello

Fuscaldo

Gedaan met de onweders, een blauwe hemel en een blauwe zee. Ik kom door Fuscaldo een man zegt me we hebben prachtige paleisjes maar de stad is verlaten iedereen trekt naar het oosten. Hij heeft tweemaal gelijk, ook ik trek naar het oosten terug de bergkam over op 1100 meter. Het is een asfalt baantje zonder verkeer dat er bijzonder gaaf uitziet, hier moet de giro nog langsgeweest zijn. Terug in het kastanje bos in de vallei van de Crati is een albergo waar ik plan te overnachten. Samen met mij komt nog een koppel aangereden ik denk de eigenaar maar ik moet mijn mening herzien waarschijnlijk twee vogelliefhebbers, wat zetten ze de televisie toch luid!  Na twintig minuten vertrekken ze alweer en blijf ik alleen met de waard achter die naar het laatste kwartier ItaliĆ« - Costa Rica kijktijd . Het moet al een decennium geleden zijn dat ik nog langer dan vijf minuten voetbal gezien heb. Maar ik zet me erbij ... in moeilijke momenten moet je er zijn voor mekaar zeker in de bergen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten