zaterdag 21 juni 2014

dag 37 Coldopiano St Filli

St Filli


Het is lopen tussen de regenvlagen door maar er zijn die onweerstaanbare kleine Italiaanse barretjes waar geschuild kan worden. Je wordt er honderd uit gevraagd je verhaal te vertellen en hoe het verder gaat...  Langs het bospad de berg over? Waar de wilde beesten wonen? Waar de slechte mensen rond sluipen op zoek naar een volgend slachtoffer?  No No No! Ik moet langs de autobaan de berg over, op een uur of twee ben ik aan de andere kant. Een blik op de kaart leert me dat is een goede 30km!  Als een ongehoorzame jongen kies ik toch de eigen route. Goede raad op café heel leuk maar spring er voorzichtig mee om. Boven op de kam blijkt het te laat om nog aan de afdaling te beginnen en is de refugio Mangia e Bevi in Parantoro gesloten. Gelukkig kan ik mijn tentje bij de picknick tafels zetten en gebruik maken van de barbecue om een vuurtje te stoken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten